Van Arne naar Studland. 13-7-2013

13 juli 2013 - Purbeck, Verenigd Koninkrijk

Heerlijk rustig geslapen op de parkeerplaats van het natuurreservaat.

Uiteraard kwam er weer een auto rond zessen langs dit hebben we nu al de hele vakantie!

Nadat we weer een toer door het natuurgebied hebben gedaan met de hondjes zijn we op weggegaan naar Swanage, daarbij kwamen we langs Corfe Castle.

Door het super mooie weer was het in Swanage enorm druk dus zijn we naar Dorchester gereden en daar een paar uur rond gelopen en nog een beren museum bekeken

Inmiddels was het zo warm geworden (33 graden) dat we de camper in een weiland hebben gezet en  onze rust genomen.

Daar zittend kwamen er ook nog eens een honderdtal hardlopers langs die water kregen van de organisatoren.

Rond zevenen zijn we weer terug gereden naar Studland vlakbij Swanage, want we hadden een heel pak goede folders opgehaald bij de info center en daaruit bleek dat we Old Harry’s Rocks hadden gemist?

Doordat we nog moesten tanken en water vullen waren we wat laat in Studland en om negen uur zou de parkeerplaats afgesloten worden.

Maar vanaf de parkeerplaats naar Old Harry was nog anderhalve mijl lopen!

Dus gauw erheen voor de mooiste kiekjes.

Toen we bij ouwe Harry waren bleek dat we tijd zat hadden en waren dan ook alweer om kwart over tien terug.

Daar even een praatje gemaakt met de buren, die bleven daar staan.

Toen hebben wij ook maar besloten daar te overnachten.

1. Chris en marjan:
    15 juli 2013
    hallo luitjes,
    zo te lezen verloopt alles nog volgens schema!! mooi hoor al die verhalen.
    hebben jullie al fish and chips gegeten? en grote pines lager beer?? ik lees daar nog niets over... wel doen hoor!! (zeker in de locale pubs!! erg gezellig en goed voor de integratie met de locale bevolking!

we hadden vandaag pas door dat jullie al meerdere verhalen geplaatst hadden, ff niet opletten...

hoe is de mac coffee in engeland??

We gaan nu weer checken voor de volgende verhalen!!
    ik zie alleen nog geen reactie van anderen...
    weet de familie van de site?

groet Mar en Chris