Van Newhaven naar Warsash. 10-7-2013

10 juli 2013 - Warsash, Verenigd Koninkrijk

Vannacht redelijk geslapen, maar waren om zes uur al aan dek en zaten om half 7  dus al aan de      Mc Donald coffee.

Vroeg weggereden en vonden achteraf bij de zee een mooie camper parkeerplaats, dat hadden we eerder moeten weten!

Verder gereden naar Brighton wat op zich wel een leuke stad was maar enorm druk door het mooie weer.

Overigens is het overal enorm moeilijk om een parkeerplaats te vinden voor onze camper.

Dit hebben wij echter nog nooit meegemaakt.

Enfin uiteindelijk hebben we in Portsmouth rondgelopen er was trouwens een station boven het water gemaakt.

Ook waren er oude dokken te bezichtigen maar daar waren we een beetje laat voor, dus dat hebben voor gezien gelaten.

Er was ook een Spinaker gebouw (namaak van Dubai) waarin je boven kon eten en rondkijken.

Daarna naar Gosport gereden en daar in het onderzeeër museum rondgelopen en een gids toer gehad in een oude duikboot.

De gids had vroeger ook met zo’n duikboot gevaren alleen het was een beetje klaar naar huis toer.

En erg spraakzaam op vragen was hij ook niet.

Waar ze met 56 man in hebben gezeten/ gewerkt je kan het je bijna niet voorstellen gezien de beperkte ruimte.

Beide steden zijn de thuishaven van de Engelse marine.

Daarna zijn we op zoek gegaan naar een camping waar we alles en onszelf weer eens kunnen opfrissen.